|
Post by Cane on Oct 26, 2014 19:26:46 GMT 1
Hun blinkede til ham og ventede så på han havde fået løbebåndet kølet ned og stod af. Hun rejste sig og så på ham med et skævt smil. "Jah det var det jeg spurgte dig om." Sagde hun drillende og trak så på skuldrene. "Tænk over det." Sagde hun og klappede ham på skulderen inden hun gik mod døren. Det kunne jo godt være han ville håbe på at Annabell spurgte ham.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 19:35:39 GMT 1
"Og du er ikke bange for at blive smittet af en rødhåret dreng eller få drengelus?" Spurgte han dirllende og blinkede til hende. Mens han studerede hende en anelse og overvejede ordene. Han så hvordan hun gik mod døren og rynkede kort i panden over det. "Det vil jeg gøre. Er du færdig nu?" Slyngede han så ud, der var stadig lidt tid at træne i endnu inden de lukkede.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 19:37:46 GMT 1
"Jeg har været omringet af drenge, både de rødhårede og alle andre farvede, selv skaldede, så jeg overlever. " Blinker jeg til ham og stopper ved siden af døren hvor væggen er stabil og jeg læner mig på af den for at strække ud. "Goodie, ven lige tilbage. Nej skal strække ud, skal jo passe på ikke at overtræne." Siger jeg med hånden på foden.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 19:55:38 GMT 1
"Ingen som denne her" sagde han og gjorde en gestus imod sig selv med hænderne for at drillende hende. "Tja, det kan der være noget om. Men så følger du måske også delen med at man skal restituere hver anden dag?" Spurgte han hende drillende, mens han så hende noget an. Det var ikke noget han fulgte. Han satte fødderne i en bred udstilling og begyndte, at strække inderlåret ud - først på det ene ben også på det andet.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 20:03:55 GMT 1
"Well det kan jeg jo ikke svare dig på før du har sagt ja eller nej." Sagde hun drillende og tral på skuldrene. "Jeg træner ikke de samme ting hver dag... så jeg restituere mine arme i morgen og benene i dag." Lo hun og skiftede ben, inden hun begyndte at trække armene ud.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 20:11:21 GMT 1
Han rettede sig op og tog det ene ben med hånden og stod på etben, mens han strak ud. "Det er rigtigt, det finder jeg lige ud af," sagde han og blinkede. "Er der mødepligt?" Spurgte han så med det samme, for der var en anden ting der lige satte sig i hans hukommelse. En mulighed. "Du er tosset", sagde han rystede på hovedet ved den kommentar.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 20:47:55 GMT 1
Hun nikkede og skiftede arm. "Aner det ikke, men bedre mad, alkohol og chancer for nogle fordele, det vil jeg nu gerne satse min aften på." Svarede hun med et smil og trak lidt mere i armen så strækket blev bedre. "Tak, i lige måde." hun rate tunge af ham med et glimt i øjet.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 20:56:49 GMT 1
Han smilte let til hende. "Hvilke fordele har du så lige i tankerne?" Spurgte han drillende. "Eller skal vi satse på, at det er alle der har mødepligt og at der derfor er små .. Friheder til at se lidt nærmere på andre ting", sagde han og nikkede imod vinduet. Der stod trods alt en vagt et godt stykke fra dem, som sikkert forsøgte at lytte med. "Du ved som værelserne," sagde han og blinkede til hende.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:05:17 GMT 1
Hun smilede lidt. "Først og fremmest noget tøj jeg kan skifte imellem, jeg for spat af at skulle træne og gå i det samme." Hun skar en grimasse og syntes ikke engang hun var sart. Så nikkede hun "Hvem ved, men man kan lige så godt se om det kan lykkedes ikke? Og nu har jeg jo spurgt en ikke" Jeg stirre lidt drillende over på vagten, inden jeg blinker til Erik.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 21:17:33 GMT 1
"Det er faktisk også ret ulækkert. Men hvis de så kunne skaffe noget tøj, som rent faktisk passer en, så ville det give en stor bonus oveni" sagde han og sukkede. Hasn egne bukser stumpede stadig, det var virkelig upragtisk. "Ja det har du ret i. Ellers så kan jeg være en ladiesman og tage alle damerne med," sagde han drillende.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:22:26 GMT 1
Hun nikkede og så ned af den tanktop hun havde på, Bukserne var store men sad alligevel godt, selvom det var slasket stof. "Det ville være rart, så jeg har tænkt mig at forsøge." Så lå hun og nikkede. "Det kan du, ud over du ikke må invitere, så vi kan tage dig emd." driller jeg ham.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 21:34:06 GMT 1
Han rystede på hovedet af hende. "Er det nu så fisefornemt, at i ligefrem vil holde ren og skær tøseparty?" Spurgte han drillende og sukkede tungt. "Så er det godt, at jeg allerede har en invitation fra dig af," han blinkede til hende og så med tilfredshed på hende.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:39:42 GMT 1
Hun lo "Som om det ville være sjovt. Men måske du skulle tage dig sammen og læse indbydelsen, kun pigerne må invitere." Sagde hun og prikkede til ham. "Jeps, så må vi se hvad du svare til den når du har sikret dig alle mulighederne." drillede hun.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 21:46:16 GMT 1
"Nu har jeg jo ikke set indbydelsen i første omgang, så det er vidst ikke noget probelm", påpegede han og så på hende med en let latter. "Ja, så må vi se det an. Men mon ikke jeg kan snige mig ind uanset hvad?" Sagde han og blinkede kækt til hende, da han fandt det en anelse morsomt.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:55:35 GMT 1
Hun himlede med øjnene. "Du burde tage dig sammen og se om Annabell ville invitere dig, eller bare sige ja nu og her, og så se hvad fanden det er når det sker i næste weekend." sagde hun og daskede til ham.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 22:18:08 GMT 1
Han lo ved hendes ord. "Så nu skal jeg tage mig sammen?" Sagde han og slog armene ud. "Hvorfor er du så så sikker på, at Annabell vil invitere mig?" Spurgte han og lagde armene kort over kors, inden han prikkede hende i siden.
|
|
|
Post by Cane on Oct 27, 2014 9:44:45 GMT 1
Jeg smiler lusket "instinkt... det samme som gør du ikke bare siger ja til mit tilbud med det samme" svare jeg og finder en sidste muskel der skal strækkes ud.
|
|
|
Post by Marie on Oct 27, 2014 21:14:16 GMT 1
Han rakte drillende tunge. "Hvad med, at du inviterer Alex med ellers? Eller Flipper? De er begge to ret nice" Forklarede Erik med et roligt smil. Han strakte sin krop ud imens de snakkede. Ligesom hun gjorde. "Selvom jeg nu gerne vil have en hel flok damer med mig", han blinkede til hende.
|
|
|
Post by Cane on Oct 27, 2014 21:35:03 GMT 1
"Nu inviterede jeg dig. Så må du tage dig sammen og sige ja eller nej." Sagde hun bestemt til ham med et grin i øjne. Selvom hans forslag om at invitere en anden enlig var et tydeligt afslag. Men han måtte sige det lige ud til hende. Hun smilede bare skævt til ham go blinkede igen.
|
|
|
Post by Marie on Oct 27, 2014 21:41:00 GMT 1
Han sendte hende et smil. "Skal jeg tage mig sammen? Ouch" Sagde han og blinkede til hende. "Så må det desværre blive et 'nej' også skylder jeg dig en dans. Hvis drenge-pigen danser? .. Altså uden at brænde for meget benzin af" Sagde han drillende og så på hende. Ingen tvivl om, at hun ville have let ved at finde en fyr, for hun var en flot pige.
|
|