|
Post by Cane on Dec 6, 2014 23:35:32 GMT 1
"Så lad hver at benægt det. Hun er nok på værelset eller sådan noget, Go for it prettyboy." sagde hun med et drillende blik til ham. Hun kunne jo se der var noget!
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 9:24:33 GMT 1
Han lo ved de ord. "Det kunne være vi skulle forbi jeres værelse så?" Spurgte han drillende og med et glimt i øjet. Ej, det kunne han nok klare på et andet tidspunkt.
|
|
|
Post by Cane on Dec 7, 2014 11:45:05 GMT 1
"Denne vej." siger jeg og peger ned af gangen. Jeg skulle alligevel gerne tilbage og skifte tøj fra træning af. Blikket er drillende imod ham inden det glider hen over det slidte linoleums gulv
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 13:32:09 GMT 1
Latteren rungede over hana læber. "Du er ret opsat på det, hva?" Han rystede på hovedet og lagde hænderne i sine lommer igen.
|
|
|
Post by Cane on Dec 7, 2014 20:21:01 GMT 1
"Selvføgelig, der skal ske noget her inde ike?" sagde hun med et smil over hans latter. Hun lod hånden glide gennem det lange hår der hang lidt i totter efter træningen.
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 20:22:50 GMT 1
"Tja, det har du ret i. Så må vi have fundet en fyr til dig .. En af de der .. Psyko nogle eller hvad? Eller måske vi skulle forøsge at pejle dig sammen med Lim og få hende til at blive normal?" Spurgte han for at drille hende rigtig.
|
|
|
Post by Cane on Dec 8, 2014 16:58:22 GMT 1
"Arh jeg holder mig fra fyre lidt endnu." sagde hun med et blik til ham, så lod hun en let latter ofrlade stuben. "Jeg har snakket en del med hende, og jeg tror ikke rigtig dedr er noget wakeup call der." Hun rystede let på hovedet så de brune lokker gled omkring skuldrene.
|
|
|
Post by Marie on Dec 8, 2014 20:49:28 GMT 1
"sikker? Hun er fandme mærkelig anyways, nå så må vi jo finde en anden tøs til dig. Bare du lige husker, at Annabell er optaget", pointerede han med et let latter, da han alligevel ikke ville dele hende med nogen. Alligevel kunne det være interessant at .. Ej, stop dig selv Erik! Afviste han sig selv.
|
|
|
Post by Cane on Dec 8, 2014 21:23:40 GMT 1
Hun lo og slog ud efter hende. "Ja det er hun, men tro nu ikke jeg er til piger." Men hun skulle slet ikke have nogen, hendes far havde forklaret hende at det ikke var godt i forhold til hvad der var sket tidligere. Hold dig i skindet til din sag er ordnet.
|
|
|
Post by Marie on Dec 8, 2014 21:41:48 GMT 1
"Det håber jeg da ikke, men livet er langt, der er god tid", sagde han og daskede hende drillende over skulderne, da de drejede ned af værelsesgangen og nærmede sig Annabell og Scarletts værelse.
|
|
|
Post by Cane on Dec 8, 2014 21:49:00 GMT 1
"Lige præcis så lad bare den frie tid komme." sagde hun og smilede skævt til ham, så skubbede hun døren op til værelset og gav den et puf så Erik kunne nå at komme med ind inden den smækkede.
|
|
|
Post by Marie on Dec 8, 2014 22:04:01 GMT 1
Han åbnede munden for at svare hende, da han mærkede et puf og endte inde på værelset. "Du er da noget fremme i skoene idag," brummede han med et muntert smil over læben.
|
|
|
Post by Cane on Dec 10, 2014 17:34:53 GMT 1
"Du kender mig vist ikke for godt så." siger jeg med et smil og går over til det lille skab. Jeg finder hætte trøjen og trækker T-shirten over hovedet, dog med ryggen til ham, inden jeg hiver den langærmede over hovedet og vender mig så mod ham mens jeg hiver håret ud af trøjen, så det glider ned over skuldrene igen.
|
|
|
Post by Marie on Dec 10, 2014 20:04:54 GMT 1
Hans blik lå imod hende. "Det kommer jeg vel til, så det kræver bare en smule mere tid. Hvor har du så smidt krøltoppen hen?" Spurgte ahn drillende, da han ikke så Annabell nogen vegne. Han flyttede dog ikke blikket fra hende, heller ikke selvom hun skiftede tøj.
|
|
|
Post by Cane on Dec 10, 2014 21:19:08 GMT 1
"Hvor jeg har smidt hende hen? Hun går vel sine egne veje." siger jeg og retter lidt på blusen mens jeg ser på ham med et skævt smil. Så trækker jeg fingrene gennem håret og ryster det helt løst.
|
|
|
Post by Marie on Dec 10, 2014 21:25:04 GMT 1
Han trak på skulderne. "Det kunne da godt være, at du vidste, hvor hun var henne" sagde han drillende. "Hvad er planen så nu?" Han så spørgende på hende.
|
|
|
Post by Cane on Dec 11, 2014 11:30:48 GMT 1
Hun rystede svagt på hovedet af ham. "Planen? Jeg har ingen planer." Svarede hun ham bare med et skævt flabet smil. Der var så lidt at lave her at lægge en plan for det virkede som endn u mere spild af tid end det gav i den anden ende.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 21:02:28 GMT 1
"Slet ingen?" Han lænede sig op af væggen og så spørgende på hende. "Jeg havde ellers håbet du var sådan en, der altid havdeen plan gemt i ærmet", påpegede han med et smil om læben, da det kunne have været ganske brugbart.
|
|
|
Post by Cane on Dec 11, 2014 21:14:33 GMT 1
"Der er sgu ikke meget at planlægge her inde, men jeg har aldrig rigtigt planlagt noget." Svarede hun. "Men måske du har noget? Det kan d ikke være rigtigt jeg skal finde på alt." Hendes irgrønne blik hvilede på ham med et let glimt.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 21:18:03 GMT 1
"Næh, men der er den der julestue," han trak på skulderne. "Generelt er der faktisk ret røvsygt herinde, det er noget lort. Vi må få gang i gangene", sagde han og blinkede til hende, mens han overvejede det. "Næh, jeg satsede på at du havde styr på noget"
|
|