|
Post by Cane on Nov 28, 2014 20:40:58 GMT 1
"Så det tror du?" Spurgte hun ham og så let imod ham. "Min teori, testet på i hvert fald hundrede fyre i alderen femten til fyrre plus. Er at drenge har to ting i hovedet, piger og biler..." Svarede hun med et let træk på skuldrene og drejede ned på gangen med værelser.
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 21:07:07 GMT 1
Erik trak på skulderne. "Sorry, jeg falder udenfor, jeg har mere for musik og puslen med numre end biler, men biler er nu også ret gode på en tredjeplads", sagde han med et kækt glimt i øjet, og fulgte med hende. "Men det er jo bare dit tab, hvis du tænker i de baner, så finder du aldrig en fyr", sagde han med et smil hængende over sin læbe.
|
|
|
Post by Cane on Dec 1, 2014 11:42:00 GMT 1
Hun nikkede let men vidste bedre, han nævnte kun biler og ikke piger, som om de ikke også var på hans hoved... "Det kommer da an på hvilke drenge jeg er på udkig efter." sagde hun og blinkede til ham. "Tror du selv at en pige der arbejder med biler, omringet af drenge, ikke kan finde en?"
|
|
|
Post by Marie on Dec 1, 2014 21:07:10 GMT 1
"Så du går efter de nørdede drenge der nøkler med biler? Du ved godt, at du hurtigt bliver træt af dem. Du elsker biler, men hvis de kun snakker om det og ikke har andet mellem ørene, så bliver de nok ret kedelige i mellemtiden, medmindre de selvfølgelig kan give dig noget godt sex" Erik trak let på skulderne med et smil over læben. "Men, hvad ved jeg. Jeg er ikke en tøs - heldigvis", påpegede han og så på hende med et smil over læben. Et drenget et.
|
|
|
Post by Cane on Dec 2, 2014 10:43:52 GMT 1
"Nørdede? Nej det er dem der drømmer om biler og sidder der hjemme med modellerne." sagde hun grinene. "Nørder får ikke beskidte fingre, desuden er der trods alt et vis adgangskrav på værkstedet. Ellers bliver de jo mobbet ud." Hun vippede en gang med øjenbrynene. "Nej det er du ikke, særlig meget i hvert fald..." Svarede jeg ham med et skævt overlegent smil.
|
|
|
Post by Marie on Dec 2, 2014 21:20:55 GMT 1
"Er du nu også helt sikker på det? For nørder kan også være udenfor skabet og gemme sig hos mekanikeren. Hvad vil du ellers kalde dem, der KUN ved noget om biler og intet andet? Det er ligeså meget en nørd som en mekaniker" Pointerede han og pegede en finger imod hende. "Som overhovedet ikke," sagde han selvfed og trak let på skulderne. Den ville han alligevel ikke have på sig, det skulle han nok sørge for at pointere for hende. Det kunne hun godt glemme alt om!
|
|
|
Post by Cane on Dec 3, 2014 16:50:29 GMT 1
"Sådanne steder kommer jeg vist ikke så. Men jeg skal nok holde mig fr din mekaniker hvis det er sådanne typer der er der." Sagde hun drillende. "Og jeg vil kalde dem for indskrænkede.." svret kom let og hun så så lidt på ham og vippede hovedet fra side til side. overvejende. drillende.
|
|
|
Post by Marie on Dec 3, 2014 22:47:07 GMT 1
Han kunne ikke holde en let latter tilbage. "Behold du bare mekanikerne. Det er ikke lige sådan nogen jeg går efter, ellers så ville jeg jo nok have nuppet dig på krogen ikk?" Han blinkede kækt til hende, blot fordi han ikke kunne lade være. Han morede sig vældig i Scarletts selskab og det ville han nok blive ved med at gøre.
|
|
|
Post by Cane on Dec 4, 2014 10:37:51 GMT 1
"Du kunne have været så heldig, men du har vist fanget Annabell i stedet. Det er heller ikke helt skidt." siger jeg med et blink til ham. Hun ville godt snart se de to sammen da de begge havde dét blik i øjnene.
|
|
|
Post by Marie on Dec 5, 2014 8:23:21 GMT 1
Han trak let på skulderne, da han ikke kunne sige hende imod. Alligevel slog en tanke ham. "Tja, helt fanget er hun da ikke endnu", påpegede han med et drillende smil. "Så må vi jo have fundet en fyr du kan fange dig herinde", kom det med et lusket glimt i øjet.
|
|
|
Post by Cane on Dec 6, 2014 21:36:33 GMT 1
"Det er jo kun fordi du går og snakker med mig i stedet" svarede hun og skubbede lidt til ham med albuen. "Nu må vi se om deer er sådan en jeg kan fange her inde." Svarede hun ham og så sig om. "Ikke lige..." Gangen var tom.
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 21:48:29 GMT 1
"Hvad skal det så lige betyde?" Strøg det ud over hans læber, da han så på hende. Inden han mærkede et skub i siden af hendes albue, og han kom med et utilfreds støn over det. "Sikkert - du skal bare finde en ordentlig en" Brummede han tilfreds.
|
|
|
Post by Cane on Dec 6, 2014 22:22:00 GMT 1
"At I bare burde tage jer sammen, et lille prisoncouple ville være så cute." sagde hun med et grin og nikkede så lidt. "Det kommer jo nok." Måske hun ikke skulle finde en kæreste som det første her inde. I forhold til hvad hun blev smidt her ind for ville psykologerne eller hvem der nu sad med hendes journal, nok tænke sit.
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 22:24:36 GMT 1
"Vi burde tage os sammen?" Han hævede det ene øjenbryn. "Den må du jo så snakke med Annabell om, for hun er nok ikke helt enig i den sag. I tøser er virkelig forskruede nogle gange", han rystede let på hovedet med et smil over læben. "Sikkert, det må tiden jo vise på et tidspunkt"
|
|
|
Post by Cane on Dec 6, 2014 22:35:48 GMT 1
Hun lo lidt. "Det vil jeg så gøre." sagde hun stadig lidt grinene. Hun skulle nok få dem smidt sammen hvis det var det der skulle til. "Ja på et eller andet tidspunkt sker det jo nok."
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 22:41:11 GMT 1
"Tror du selv det vil kunne lade sig gøre?" Nu havde hun vækket hans nysgerrighed. Det kunne faktisk være ret interessant alligevel. "Sikkert, man behøver jo ikke forhaste det, vel?" Han blinkede kækt til hende, inden han rystede på hovedet af det.
|
|
|
Post by Cane on Dec 6, 2014 22:45:10 GMT 1
"Vil du have det til at lade sig gøre?" spurgte hun og blinkede til ham, da han virkede ret nysgerrig nu. Det næste smilede hun bare af, det var komisk i hendes hoved, for nej hun skulle ikke forhaste sig.
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 22:53:49 GMT 1
Han trak på skulderne. "Det ville da ikke gøre mig noget, hvis det var", sagde han ærligt. Selvom han stadig forsøgte at holde det lidt neutralt. "Men jo", endte han dog alligevel med at tilføje.
|
|
|
Post by Cane on Dec 6, 2014 23:01:07 GMT 1
Hun smilede bedrevidende til ham. "Selvfølgelig ville det ikke gøre dig noget." Som hun sagde, hvilken dreng havde ikke en hvis pige i tankerne?
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 23:12:23 GMT 1
Han blinkede til hende. "Hvad skulle det da ellers være? Ellers så var jeg nok gået efter en anden pige allerede nu", pointerede han. Han plejede dog ikke at være interesseret i direkte forhold, men det var lidt noget andet med Annabell. Det måtte han alligevel erkende.
|
|