|
Post by Cane on Oct 29, 2014 13:15:10 GMT 1
Hun lo af ham og nikkede, endelig kom et svar, og hun blev ikke engang skuffet, for hun havde skam regnet med at han helst ville med Annabell - hun havde nu bare fået testet sin teori, og var ret tilfreds over dens udfald. "Jeg danser hvis jeg bliver inviteret." siger jeg og blinker til ham.
|
|
|
Post by Marie on Oct 30, 2014 21:07:43 GMT 1
Han så lidt overvejende på hende. "Aha, jamen jeg skal nok invitere dig til en dans så", han blinkede kækt til hende og kunne ikke lade være med at more sig over det. Han var dog glad for, at hun ikke tog afslaget så hårdt, for han kunne ret godt lide hendes selskab.
|
|
|
Post by Cane on Nov 1, 2014 14:45:32 GMT 1
Hun smilede til ham. "Jeg vil vente på det." Sagde hun drillende. "Ellers skylder du... something." hun trak på skuldrene og lænede sig lidt på af væggen, nu måtte hun bare finde en af de andre fyre, hun havde bare ikke mødt så mange endnu desværre.
|
|
|
Post by Marie on Nov 2, 2014 17:58:30 GMT 1
Han så på hende og nikkede let til de ord. "Så det gør jeg?" Han lagde armene over kors, da han var færdig med at strække ud. "Hvad skylder jeg sig så?" Spurgte han og så overvejende på hende.
|
|
|
Post by Cane on Nov 3, 2014 10:37:42 GMT 1
Hun smilede til ham " det finder jeg ud af hvis du ikke giver mig en dans" sagde hun og så lusket på ham. Hun skulle nok finde på noget det fjorde hun altid
|
|
|
Post by Marie on Nov 3, 2014 21:06:09 GMT 1
"Aha, og hvad skal det så helt præcist betyde?" han hævede det ene øjenbryn og skævede til hende. Hun kunne ikke være bekendt at holde sådan noget hemmeligt. "Hvis du ikke siger det, bliver jeg jo nød til at finde ud af det på den hårde måde, ikke?" Han blinkede kækt til hende.
|
|
|
Post by Cane on Nov 17, 2014 13:37:50 GMT 1
Hun smilede skævt til ham på en hemmeligheds fyldt måde. "Hvorfor er det at i drenge ikke bare kan tage imod advarslen når den er der i stedet for at afprøve alle grænser?" spurgte hun drillende og himlede med øjnene af ham.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 21:04:16 GMT 1
"Du ved godt, at vi er skabt for at afprøve alle grænser og elsker at gøre de ting vi ikke må, ikke?" Spurgte han og blinkede kækt til hende. "Ellers så har jeg da vidst noget, som jeg skal have snakket med dig om", pointerede han med en let brummen dybt fra maven af.
|
|
|
Post by Cane on Nov 28, 2014 18:09:22 GMT 1
"Så må du jo se hvad der sker..." Sagde hun og blinkede til ham inden hun vendte omkring og gik ud af døren uden at se sig tilbage. De fleste drenge blev forvirret over den exit, måske han også var en af de mange. Det kunne man håbe, de var sjovest.
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 18:23:02 GMT 1
Han hævede kort det ene øjenbryn og endte med at ryste på hovedet af hendes kommentar. "Det skal du jo sige," sagde han drillende og blinkede tilbage, inden hun bevægede sig ud af døren uden at kaste et blik tilbage. Det satte dog nysgerrigheden igang i ham, og forvirringen. Derfor satte han også efter hende og endte med at overveje, hvordan han bedst kunne overraske hende. Og derfor lød der også et klask, da han passerede hende, og håndfladen ramte hendes bagdel. "Dramaqueen", sagde han drillende.
|
|
|
Post by Cane on Nov 28, 2014 18:27:12 GMT 1
Hun kunne høre at døren gik op igen kort efter den var lukket efter hende. Han måtte alligevel følge efter, men at han ligefrem slog hende i enden blev hun overrasket over. Hun skulede efter ham og langede hurtigt ud efter hans skulder da hun satte farten op. "Mig drama? arh den tror jeg ikke på." sagde hun efter ham. Hun havde fået den reaktion hun ville, men han havde givet igen.
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 18:35:21 GMT 1
Han undveg det noget forventede udslag med hendes hånd og blinked etil hende. "Sikker? Jeg har ellers hørt noget andet fra vagterne", sagde han og smilede luskede til hende. "Det lød til, at de havde et ret godt udstående med dig", sagde han og ganske bevidst lod han øjnene glide som en elevator over hende, bare for at drillende. Hvis han ramte plet, så ville det være genialt. Men det skete nok ikke.
|
|
|
Post by Cane on Nov 28, 2014 18:41:26 GMT 1
"Så det har du? Pas på hvad du siger højt, rygter spredes hurtigere end løbeild - især et sted som her." siger jeg flabet. Jeg har ikke haft problemer med vagterne. Jeg har da snakket mednogle af dem men det er da ikke udestående? Han joker eller har hørt rygter må være konklusionen på det.
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 18:43:38 GMT 1
Øv, hun faldt alligevel ikke i. Det måtte han alligevel erkende med ærgelse. "Tja, man ved aldrig. Det kunne være dig selv, der havde startet det i første omgang? Eller har du lavet noget med vagterne?" Spurgte han drillende og blinkede kækt til hende. Han havde lyst til, at der skulle ske noget og det skulle gerne være snart.
|
|
|
Post by Cane on Nov 28, 2014 18:47:11 GMT 1
"Nu du bare klam at høre på." Svarede hun ham og himlede med de grønne øjne. "Men måske du har siden du skulle have nogle at skyde skylden på?" svarede hun drillende og blinkede til ham.
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 18:51:44 GMT 1
Han trak på skulderne. "Hvem snakkede om klam? Regnede du med at det var seksuelle-" Han kunne ikke engang færdiggøre sætningen inden han boblede af grin og det flød over hans læber med morskab strålende ud af sin krop. "Jeg mente sku, da du havde skumle planer, din bøv," han daksede hende let over skulderen og rystede på hovedet. "Se det ville ikke være dårligt, men nu skulle jeg jo gerne have en og ræse med når jeg kom ud, så det ville sku nok ikke lige være dig der fik den titel, søster" Han blinkede kækt til hende.
|
|
|
Post by Cane on Nov 28, 2014 18:57:16 GMT 1
Hun skubbede ud efter ham og rystede på hovedet. "Skumle planer? Jaja right!" Drengene hun kendte havde to ting i hovedet, piger og biler - men måske ham her var et totalt særtilfælde? Hun kunne jo udelukke at han var bøsse med det udtryk han fik da de snakkede om Annabell. "Når, der fik jeg så en anden kan jeg fornemme, bro.." det sidste sagde hun kun som slang for at drille ham
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 19:00:22 GMT 1
"Du tror mig tydeligvis ikke, men det må du selv om", sagde han veltilfreds og blinkede kækt til hende. "Nå nå, jamen så kan jeg jo sagtens bruge dig som offerdyr", sagde han og blinkede til hende. Han havde altid moret sig over udtrykket offerdyr, siden han havde hørt Scooby Doo sige det i en film for nogle år tilbage, det ord sat stadig fast og morede ham vældig.
|
|
|
Post by Cane on Nov 28, 2014 19:05:04 GMT 1
"Nope, jeg har kendt for mange drenge til jeg vil tro det du siger." Svarede hun ham med en let rysten på hovedet der fik hestehalen til at svinge lidt fra aide til aide. "Så det kan du? Glem det." Hun gik let videre ned af gangen mod værelset, så hun kunne få en ren trøje på.. eller en der ikke stank af sved.
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 19:09:30 GMT 1
"Tja, dit problem, ikke mit. Er det ikke sådan man siger det?" Han trak på skulderne. "Men lad mig så høre din teori om alle drenge, siden du mener du kan skære dem over en kam, for det ville være det samme, hvis jeg gjorde det med jer piger, så ville dig og .. en som Lim være identiske, ikk?" Han sendte hende et drillende og selvfedt smil over sine læber der havde en let drenget bue. "Det tror jeg nu ikke, at jeg har tænkt mig", sagde han roligt og fulgte med hende ned af gangen mod værelserne.
|
|