|
Post by Cane on Dec 11, 2014 21:28:43 GMT 1
Hun lo fnysende af ham og rystede på hovedet. "Julestue? Okay, så lad os se hvad de har der, jeg har ikke været der inde." svarede hun og trak mod døren, der er jo ikke mange skridt. "Du må da selv have styr på lidt mister." Sagde hun så og blinkede til ham.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 21:38:34 GMT 1
Han trka let på skulderne. "Så kom afsted. Og nej, ikke hvis jeg har en nisse til det", sagde han og prikkede hende drillende i siden. "Men det har nissen vidst ikke styr på", brummede han lettere velfornøjet og smuttede ud af døren og bevægede sig mod julestuen.
|
|
|
Post by Cane on Dec 11, 2014 21:50:23 GMT 1
Hun langede ud efter ham ved de ord, og med alle de drenge der havde drillet hende gennem tiden var hun ikke skridt til at ramme præcist med en god lammer. "Du kan selv være en nisse!" Sagde hun og fulgte efter ham.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 22:02:43 GMT 1
"Av for satan!" Han tog sig til armen. "Af en tøs at være, så slår du sku alligevel en proper næven ... Nisse", tilføjede han for at pisse hende en smule mere af, da han morede sig vældig over, at hun ligefrem slog ud efter ham pga. det
|
|
|
Post by Cane on Dec 11, 2014 22:15:30 GMT 1
"Du er en vatnisse i forhold til dem jeg plejer at hænge ud med." Gav hun igen. Hun var så van til at et hvert svar kunne gives tilbage med med et dask eller en lammer.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 22:23:59 GMT 1
Han så på hende og spillede noget chokeret, inden grinet hang over ham. "Mig? Tja, idét mindste er jeg mere intelligent end de er", pointerede han og daskede hende drillende over skulderen.
|
|
|
Post by Cane on Dec 11, 2014 22:47:40 GMT 1
"Er du? Så vidt jeg kan se er du inde og de er ude." sagde hun og rystede på hovedet. "Og du ved ikke meget om deres intelligent, du kender dem ikke." Hun daskede tilbage.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 22:59:08 GMT 1
Han trak på skulderne. "For nu, det kan hurtigt ændre sig. Det var jo min plan at komme ind i første omgang", sagde han med et lusket glimt i øjet og så på hende. "Nej, men hvis de hænger ud med dig og ikke har bragt dig nok modstand, må de være nogle vatnisser"
|
|
|
Post by Cane on Dec 12, 2014 13:21:41 GMT 1
"Så det var det?" Det var nu ikke hvad han sagde sidst, så det tror jeg ikke helt på, hvem ville frivilligt her ind? "Du er en vatnisse ikke dem, de gav mere modstand end dig." Det er den eneste grund til at jeg er så god til streetfigth som jeg er og så god med biler, jeg skulle vise de fyre hvem jeg var og hvad jeg kunne.
|
|
|
Post by Marie on Dec 13, 2014 13:16:44 GMT 1
"Næh, egentlig ikke - hvem fanden ville frivilligt lade sig selv blive sat herind", sagde han og skuldrende hoppede let med en let latter. Han tog bare pis på hende eller forsøgte. Han stak hænderne ned i lommerne og bevægede sig videre, mens han lyttede til hendes ord. "Hov hov .. Det var sku' ikke særlig pænt. Hvad for noget modstand har du så i tankerne? Flere dask? For du ender jo med at gå i stykker ellers", pointerede han. "Så har jeg jo ingen at drille"
|
|
|
Post by Cane on Dec 13, 2014 17:03:50 GMT 1
"Det gad jeg også godt vide." Svarede hun og himlede med øjnene og så så på ham medd et flabet udtryk. "Så det gør jeg? Tro du bare om igen. Jeg er ikke den pæne pige, sorry to say, det er vel det du har Annabell til ?" sagde hun drillende.
|
|
|
Post by Marie on Dec 14, 2014 11:11:38 GMT 1
Han trak på skulderne, inden han gav hende et dask over skulderen. "Så det mener du alligevel? Ah, det er nu ikke det jeg har hende for", pointerede han med et drenget smil over sine læber. men det var jo også en anden sag.
|
|
|
Post by Cane on Dec 14, 2014 21:26:47 GMT 1
Hun så på ham med et sigende blik. "Nå så det er det ikke?" Spurgte hun og tog bare imod dasket, så skubbede hun døren op til julestuen, der var ikke så mange der inde, men det så ganske hyggeligt ud. Og der var peppernødder?! Det havde hun godt nok ikke regnet med!
|
|
|
Post by Marie on Dec 14, 2014 21:40:11 GMT 1
Han rystede let på hovedet af hendes ord og valgte at lade være med at kommentere yderligere på det. Duften af julesnoller ramte hma, og han så nogle sidde hist og her i fuld gang. "Åh brunkager og pebbernødder!" Udbrød han med et smil, og trak hende med hen imod skålen. "Hvad skal vi så have lavet os?"
|
|
|
Post by Cane on Dec 17, 2014 21:19:53 GMT 1
Hun sprang hurtigt over og satte sig tættest på juleguffet, hurtigt snuppede hun et par stykker og så mod Erik. "Så lækkert... Hmm" sagde hun så eftertænktsomt og proppede en peppernød i munden. "Jeg skal nok få lavet et kort til men far." Sagde hun med et lille nik og så ud over papiret der lå spredt og klippet i skæve former.
|
|
|
Post by Marie on Dec 17, 2014 21:33:47 GMT 1
Erik så på hende, og kunne lade være med at le, da hun proppede munden med pebernødder. "Hvor mange kan du have i munden og vende på én gang?" Han så afventende på hende, mens han selv tog nogle stykker og guffede i sig. De smagte fantastisk i forhold til, at de aldrig fik sådan noget. "Jeg vil se om jeg kan lave noget til mine forældre"; sagde han så og så overvejende på udvalget. "Kan du finde ud af sådan noget her? Eller har du prøvet det før?" Han tvivlede på, at han selv var god til det.
|
|
|
Post by Cane on Dec 17, 2014 22:15:00 GMT 1
"En hel del, men de skal ikke spildes, noget siger mig at der ikke ligefrem vil blive fyldt op.." Hun skævede over mod døren inden et par stykker forsvandt ned i lommen på joggingbukserne. "Jeg kan tegne, så det kan vel ikke være så svært. Men klipeklistre er godt nok ikke lige min stærke side." Hun fandt ret hurtigt noget rødt papir, det kunne man tegne en god bil på...
|
|
|
Post by Marie on Dec 18, 2014 22:10:35 GMT 1
Han så lidt på hende og ttrak på skulderne. "Man har kun det sjov man selv laver. men du har nok ret i den del", gav han hende ret og trak på skulderne. "Er du god til det?" Han så lidt spørgende på hende. han var ikke selv kreativ når det galt sådanne ting.
|
|
|
Post by Cane on Dec 19, 2014 16:19:48 GMT 1
Hun smilede skævt til ham. ."Indeed... Tjo jeg kan tegne biler og til tider mennesker, mere behøver jeg jo ikke." siger jeg med et grin og finder en blyant der ikke er knækket.
|
|
|
Post by Marie on Dec 19, 2014 23:39:17 GMT 1
Han så en anelse nysgerrigt på hendes blyant. "Har du fået undervisning i det? Eller var det for at tegne reservedele og det til bilerne? Når i skulle lave en plan over det hele?" Han så spørgende på hende. Det kunne da være meget relevant. Han kunne kun tegne det mest nedvendige, når det galt oversigter og alt det, men mennesker tegnede han ikke.
|
|