|
Post by Cane on Dec 23, 2014 23:34:53 GMT 1
"Sidst nævnte, når nye dele skal skilles ad så er det rart med en tegning og så har jeg bare fået lært at tegne biler.." svare jeg ham og begynder at lave streger hen over papiret, mens jeg en gang imellem ser op på ham.
|
|
|
Post by Marie on Dec 24, 2014 12:13:36 GMT 1
"Det kan jeg godt følge dig i. Ellers bliver det jo et værre puslespil. For nok kan man lære det, men at skulle huske hver lille himstergims placering er måske også lige lovlig meget, der er ret mange i biler", smålo Erik og betragtede hvordan hun begyndte at tegne på papiret.
|
|
|
Post by Cane on Dec 25, 2014 20:02:03 GMT 1
"Himstergims" hun fniste lidt over det ord og nikkede så. "Der er nogle biler der er rimelig ens, dem kan jeg huske uden ad, min egen for eksempel." Hun så kun ned på papiret mens hun snakkede og blyanten gled over i nogle præcise streger.
|
|
|
Post by Marie on Dec 26, 2014 12:06:51 GMT 1
Han nikkede let. "Så prøv at lav en oversigt over den, så kan jeg se, hvad du har i din fantastiske bil," sagde han drillende og så afventende på hende. Hun kunne jo sagtens snyde ham og tegne noget tilfældigt, men han ville nu egentlig godt se, hvordan hun gjorde det og hvad bilen indeholdt, siden den var favoritten.
|
|
|
Post by Cane on Dec 27, 2014 17:11:14 GMT 1
Hun smilede bare smørret til ham, som om det var en udfordring, lige præcis med sin egen bil havde hun sgu styr på hver enkel lille detalje, "okay.." Og hun forsatte med at tegne selve bilen, som hun var startet på før. detaljerne strømmede gennem hendes hoved og ned på papiret, ret præcist, men træningen havde jo også været der.
|
|
|
Post by Marie on Dec 27, 2014 17:30:36 GMT 1
Han ser afventende på hende. Det er ikke for at udfordre hende som sådan, han ønsker bare at se, hvad bilen indeholder. Hvis det nu er sådan, så kan det jo være, at han selv kan lære en masse omkring opbygningen af dem. Det ville hjælpe en del, når han nu alligevel skulle sidde herinde. Det var med at bruge tiden fornuftigt.
|
|
|
Post by Cane on Dec 27, 2014 18:41:03 GMT 1
Hun forsatte med at tegne og i løbet af relativt kort tid blev skitsen f dem fulde bil færdig og hun begyndte at tegne små dele fra motoren ud for dens forende. Koncentrationen blev mere kompakt og hun sagde ikke så meget.
|
|
|
Post by Marie on Dec 27, 2014 18:55:40 GMT 1
Han fulgte hende med blikket. Hun så utrolig koncentreret ud og fanget i det. Han betragtede hver lille detalje som hun fik ned på papiret. Der var mange. "Så kan du måske forklare mig de forskellige dele bagefter", foreslog han og tog en pebbernød.
|
|
|
Post by Cane on Dec 28, 2014 19:55:26 GMT 1
Ikke engang halvdelen af delene er færdige fra motoren men mens jeg tegner de sidste begynder jeg da at forklare ham om de ting jeg har tegnet, så snupper jeg også en peppernød da hans knassen giver mig virkelig lyst.
|
|
|
Post by Marie on Dec 28, 2014 22:47:49 GMT 1
Jeg følger med i detaljerne, da hun tegner og fortæller. Opslugt af det, sidder jeg og spiser pebbernødder oveni, da mine fingre bare glider automatisk efter de søde sager, som julen har bragt med sig. I ny og næ peger jeg og vil have en uddybende forklaring på, hvad dimserne skal bruges til.
|
|
|
Post by Cane on Dec 29, 2014 22:01:15 GMT 1
Efter jeg har snakket en del om flere af tingene trækker jeg let peppernødderne væk fra ham og spiser selv en, mens jeg tegner en ny dims, dog uden at stoppe med at snakke non stop, dette er virkelig mit rette element, så der skal nogle trykke hårdt på stopknappen.
|
|
|
Post by Marie on Dec 29, 2014 22:25:54 GMT 1
Han kunne ikke lade være med, at blive mere og mere opslugt af det. Hun brændte virkelig for det, det kunne han ligefrem se på hende. Hun var helt opslugt og måden hun fortalte om hver enkelt lille detalje var speciel på sin helt egen måde. derfor kunne han ikke andet end at lytte.
|
|
|
Post by Cane on Dec 30, 2014 9:38:23 GMT 1
Lige præcis at snakke om min egen bil er som når kvinder snakker om deres børn, de kan ikke holde kæft, han virker da også ret så opslugt af det og stiller kun enkelte spørgsmål, jeg holder peppernøderne lidt væk og tager selv en enkelt hist og her, men det er få da jeg snakker hele tiden.
|
|