|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 21:25:37 GMT 1
//Det er også gooodt xD
Heldigvis virkede den anden fyr ikke til at dømme ham, og det fik det skæve smil til at glide over hans læber, da han simpelthen ikke kunne lade være. "Så må det da være gode tegn, at jeg kunne snakke med hende omkring 20 min", sagde han med et træk på skuldrene. Eller snakke og snakke. Diskutere. "Leo", præsenterede han sig og rakte hånden frem.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 21:33:51 GMT 1
// Hihi ja "Ret gode tegn, det er ikke alle der kan det. Hun er lidt .. Ja, jeg har lidt en teori om, at hun er bange for mennesker, altså når hun ikke er igang med at snakke om biblen", påpegede han og trak på skulderne. "ja, trods omstændighederne, så hyggeligt at møde dig Leo og velkommen til. Du er ny, ikke? Jeg har ikke lige set dig før", sagde han ærligt og tog imod hånden og gav den et roligt tryk for at hilse.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 21:52:20 GMT 1
"Det forklarer en del... Det var ren bibelsnak vi snakkede om", sagde han. Det havde rent faktisk været en meget interessant diskussion. Men nu var han så også typen, der elskede de fleste former for diskussioner, så det sagde ikke så meget. "Jo, det er jeg. Næsten lige kommet", sagde han med det kække smil. Ham fyren her virkede da meget fair.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:04:51 GMT 1
"Hun snakker meget om biblen - det er faktisk ret irriterende i længden, men nu snakker jeg stortset heller ikke med hende", svarde han ærligt og så på drengen. "Cool nok, er det så nu jeg skal spørge om, hvad der er sket siden du er endt her? Eller er det et følsomt emne?" Spurgte han. Det var ikke alle, der ville tale om det.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:09:55 GMT 1
"Du skal bare lede det ind i en diskussion. Så bliver dte faktisk meget interessant", forsikrede Leo ham om. Det havde i hvert fald uden tvivl været en noget interessant diskussion for ham. "Næ, på ingen måde. Jeg brød ind hos politiet og rodede lidt, hvis ikke meget, i deres ting." Leo måtte indrømme, at han stadig var noget stolt over det. "Hvad med dig?" Hvis fyren selv spurgte, kunne han ikke have gjort noget så slemt.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:28:23 GMT 1
"Gør det?" Erik hævede det ene øjenbyrn. "Interessant, det kunne være, at jeg skulle tage at prøve det engang snart?" Han summede let over det, men slog det så hen. "Ah, det kan smut. Det lyder nu som en ret sjov ting, men du blev opdaget, går jeg ud fra?" Han så spørgende på hende. "Jeg blev afsløret i et kidnapningsforsøg, det er en længere historie", sagde han roligt.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:42:57 GMT 1
"Prøv, det virker i hvert fald", sagde han med et skævt smil og stak hånden i lommen, hvor han begyndte at pille ved fnulleret, da han begyndte at blive en smule rastløs. "Jep. Sjette gang blev jeg opdaget, fordi de rent faktisk havde tænkt på at sætte overvågning op", sagde han med en grimasse. Det havde taget dem lang tid at indse det. "Det lyder det som om. Så ingen mord eller sådan noget?" Det kunne faktisk være interessant at møde sådan en.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:57:40 GMT 1
Erik nikkende, hvis han kedede sig en dag, så var det da et godt alternativ for at få lavet noget andet måtte han erkende. "Åh for satan, det er sku sort uheld. De kunne vidst ikke tage en spøj", smålo Erik, da han morede sig over tanken om at Politiet ville være blevet godt forvirret. "Attentat - men ingen mord, det er ikke lige min side. Jeg ønsker ikke at dræbe, kun lave planerne", sagde han ærligt.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 23:05:43 GMT 1
Leo klukkede med. "Næh... De er åbenbart meget seriøse sådan et sted, og har åbenbart kontakt til en masse ungdomsinstitutioner... Det burde jeg nok have tænkt over, men whatever." Leo skulle nok komme ud herfra en dag. Det var han ikke i tvivl om. "Se, det lyder interessant... Så du blev knaldet fordi du lavede planerne, eller fordi du var med til at udføre dem?" spurgte han. Det var alligevel noget sejere end Leos egen kriminalbaggrund.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 23:10:50 GMT 1
"For nogle drengestreger? Jeg havde sku troet, at de havde vigtigere ting at tage sig til", sagde Erik ærligt, da det var noget af en grund at komme hertil for. "Både og - normalt udfører jeg dem ikke, men jeg blev røvrendt lidt og blev nød til det, også bommet af de andre forræddere", sagde han og knyttede hånden sammen, da han stadig var arrig over det.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 23:18:17 GMT 1
"Altså... Jeg pillede ved deres navigationssystem... Og flyttede om på bevismateriale, men ja?" sagde han, da det nok bare havde været drengestreger. Men han havde i det mindste fået udført hver og en udfordring, han havde fået stillet. Det var det vigtigste. "Det lyder nedtur... Er de andre så også herinde?" Det kunne jo godt være en mulighed, hvis de altså havde været unge.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 9:23:27 GMT 1
Let trak han på skulderne. "Tja, jeg ved sku ikke' det lyder alligevel som en voldsom straf for det", sagde han ærligt men det var jo også i hans hoved drengestreger og ikke forbrydelser. Det mente han nu også at hans eget var. "Nope, ingen andre blev fanget eller taget i det - jeg har ikke hørt fra nogen af dem", sagde han ærligt som det nu var.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 21:36:21 GMT 1
Leo trak på skuldrene. "De vidste sikkert ikke, hvad de ellers skulle gøre af mig", sagde han med det kække smil. De kunne jo ikke have ham til at sende rundt på fri fod og fortsætte, og hvad var så alternativerne? "Se, det er virkelig nedern... Det er vidst ikke det, man kalder der bedste partner skab", kommenterede han tørt. Han ville virkelig have gjort noget ved det, hvis han havde været i situationen.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 21:39:40 GMT 1
"Tja, det ville give mening - nok også for at holde det ude af pressen", sagde han en anelse tænkende og trak på skulderne af det hele. "Nej, de var nogle røvhuller. Men jeg dolker ikke folk i ryggen, så de slipper med det", sagde han i en tør tone, selovm han var noget indebrændt over det. Specielt fordi, at det ikke var meningen, at han skulle have udført det i første omgang.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 21:56:27 GMT 1
"Ja, det ville være lidt pinligt i overskrifterne: 15-årig narrer politiet, for 8. gang!" Leo kunne ikke lade være med at holde af den fiktive avistitel. "Hvis du giver mig navne og adresser, kan jeg godt lave lidt ballade hos dem, når jeg slipper ud herfra?" tilbød han, da han med glæde ville stå for sådan en hævnaktion.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 22:00:35 GMT 1
"Se det kunne være fedt - og udmygende for dem", smålo Erik. Han så på Leo og trak på skulderne. "Jeg er ikke lige hævngerrig og jeg skal ikke have noget med dem at gøre igen, når jeg kommer ud. Der bliver det noget større", sagde han og overvejede det. Ham og Annabell kunne sikkert lave meget ravage derude.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 22:06:29 GMT 1
"Virkelig... Ved du egentlig, hvor de har kontorer henne her på stedet?" Der kunne jo være, at han kunne fortsætte herinde. "Hvordan større?" spurgte Leo nysgerrigt, da det lød lovende. Ikke fordi han aslv ville forsøge sig med det, han kunne bare godt lide at lave en smule ravage.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 22:27:23 GMT 1
"Øh .. Godt spørgsmål, det ved jeg faktisk ikke. men jeg vil gætte på en af de øverste bygninger, så de kan overvåge det hele på en eller anden måde", sagde han og trak på skulderne. "Noget virkelig stort - som i kidnap præsidenten eller sådan noget", han trak på skulderne.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 22:39:55 GMT 1
"Det må jeg hellere se på..." sagde Leo med et lusket glimt i øjet, mens han overvejede mulighederne. Hvad kunne han foretage sig, som ville skabe ravage? Og som han måske ville kunne klare uden at blive opdaget? "Wow, det er alligevel ambitiøst. Nogen speciel årsag til det?" Det kunne jo være, at han havde et udestående med præsidenten eller sådan noget?
|
|
|
Post by Marie on Jan 17, 2015 13:59:54 GMT 1
"God plan", sagde Erik og nød at der var flere med udspekulerede tanker her. "De ødelage mit forsøg på at kidnappe præsidentens datter, det får konsekvenser for dem", sagde han og trak på skulderne. "Også bare for at bevise, at jeg kan få det til at fungere. Det er en principsag", han trak på skulderne.
|
|