|
Post by Cecilia on Jan 23, 2015 21:49:15 GMT 1
I dte mindste virkede det til, at fyren havde humor, der måtte Leo give ham. Det var udelukkende et godt tegn. "Er du klar over, hvad man kan lave med en fjeder? Næsten alt", sagde han som det var og kunne ikke lade være med at få det her gavtyveagtige smil over læben, da han tænkte på det. Det kunne virkelig skabe en hel masse sjov.
|
|
|
Post by Marie on Jan 24, 2015 20:47:40 GMT 1
Erik rynkede i panden. "Det skal jeg nok have skåret ud i pap, for jeg har ingen anelse om, hvordan man kan lave næsten alt med en fjeder. Men jeg ved, at der kun er én god stol her på stedet og den må have en masse fjedre", sagde han ærligt og så på Leo med et smil over læben, da det morede ham.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 24, 2015 23:04:17 GMT 1
"Det finder du ud af. Men man kan praktisk talt bruge en fjeder til alt. En låst dør? En fjeder kan bruges. Hvis du har et stykke træ eller noget? Man kan lave en sjov figur, der hopper. Mulighederne er uendelige!" Det let sindssyge smil havde igen bredt sig ud over hans læber, mens han overvejede, hvad han kunne finde på, der ville irritere vagterne mest.
|
|
|
Post by Marie on Jan 25, 2015 17:58:50 GMT 1
Jeg små ler af hans ord. "Du er vidst noget af en kreativ en. Men, nu håber jeg ikke du ødelægger den eneste gode stol her", siger jeg med et smil over læben, men der er noget sindsygt over hans interesse i det.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 25, 2015 21:34:20 GMT 1
"Jeg kunne da aldrig finde på at ødelægge den. Bare pille en lille smule ved den?" påpegede han med det kække smil, da dte var sådan det var. Han kunne simpelthen ikke holde fingrene fra sådan noget, specielt fordi han med det amme kunne se mulighederne.
|
|
|
Post by Marie on Jan 25, 2015 22:09:42 GMT 1
"Er det ikke lidt det samme i det lange løb?" Spurgte han drillende, da han fandt det lidt komisk i hvert fald. "Men kom, så viser jeg dig den gode stol, så kan du jo overveje det", sagde han og nikkede mod gangen, og satte i bevægelse. Så regnede han med at Leo gik med.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 25, 2015 22:16:51 GMT 1
Leo trak på skuldrene med et drillende smil. "Det går an på, hvordan man ser på det." Han ville jo ikke nødvendigvis ødelægge stolen bare ved at pille ved den? "Se, det lyder lovende", sagde han og fik med det samme et lystigt glimt i øjet. Det skulle nok blive interessant.
|
|
|
Post by Marie on Jan 26, 2015 22:12:19 GMT 1
"Kom med - men jeg vil stadig have førsteret til stolen, selvom du skal undersøge den," siger jeg drillende og bevæger mig afsted. han følger vel med, hvis han har lyst til at se det. jeg bevæger mig ned af en af de mange kedelige gange, der bare er dyster og tom. Forbi træningslokalet og andre seværdigheder. Inden vi rammer den sidste opholdsstue.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 26, 2015 22:21:42 GMT 1
Han rullede med øjnene, da det ikke var en helt fair en at kaste imod ham. "Så må du også love mig, at du ikke vejer for meget. Jeg vil helst ikke blive mast", sagde han med en grimasse, da han jo måtte komme ind under stolen for at kunne undersøge den, og tanken om at blive mast under sådan en stol var på ingen måde hans største ønske.
|
|
|
Post by Marie on Jan 28, 2015 23:02:27 GMT 1
"Liger jeg en, der vejer så meget, at stolen braser sammen? nej vel? Lad os afprøve det. Jeg vil gerne se, hvordan det ser ud, hvis det rent faktisk kan lade sig gøre" Smålo han og hoppede ned i den gode stol, hvor fjederne sad godt. "Ind i kampen Leo, vis mig hvad du dur til", sagde han drillende.
|
|
|
Post by Cecilia on Feb 8, 2015 0:01:09 GMT 1
Leo trak på skuldrene. "Man ved aldrig, hvad det gemmer sig bag de grå klude", påpegede han med et skævt smil. Okay, han kunne godt se, at det nok bare var ham, der havde fået tøj i overstørrelse. Eller også havde de bare fået samme størrelse, men han var jo bare noget mindre. Da Erik kastede sig i stolen, kravlede Leo ned på knæ og lagde sig på ryggen. "Jeg skal nok finde på noget episk", sagde han drillende, inden han skubbede sig ind under stolen.
|
|