|
Post by Cecilia on Jan 17, 2015 18:02:59 GMT 1
Leo hævede øjenbrynet af ham. "Planlagde du at kidnappe præsidentens datter? Er hun hot?" spurgte han og fløjtede sigende. Han måtte jo have en klar grund til at kidnappe hende. "Har du fundet nogen, der så er værd at stole på? For det lyder ikke som et enmandsjob", kommenterede Leo med et skævt smil.
|
|
|
Post by Marie on Jan 17, 2015 19:27:13 GMT 1
"Ja, det var så ikke meningen, at jeg skulle have udført det. Jeg blev hyret til det, og ja - jeg er god til at planlægge det" Erklærede han bund ærligt. "Jeg regner med at overtale min kæreste til det, og måske en veninde - men det kræver nok, at vi alle tre kommer ud af det her rottehul og kan udføre det", sagde han og skævede til Leo.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 17, 2015 22:20:27 GMT 1
Leo nikkede anerkendende, da det alligevel var ret så imponerende. Han ville aldrig selv have plan lagt noget så stort. En rynken formede sig i hans pande. "Så du har altså fået dig en kæreste... Herinde? Men har i så en plan til at komme ud?" Det var nok det, han ikke forstod. Hvordan kunne man finde en kæreste herinde af alle steder?
|
|
|
Post by Marie on Jan 17, 2015 22:40:36 GMT 1
"Ja, det var ikke ligefrem planlagt, men det skete." Sagde han ærligt, hvilket måtte være mærkeligt for nogen, for ham var det ikke. Han kunne ikke undvære Annabell - selvom det var ham der lavede problemer og ballade herinde og ikke hende. "Jeg er ved at planlægge det, hvis det kan lade sig gøre", sagde han ærligt men lavt til ham.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 17, 2015 22:45:12 GMT 1
Han fløjtede imponeret. "Det må jeg alligevel sige, der er en, der kan score", sagde han drillende og blinkede til Erik. Okay, måske en smule barnligt, men det tog Leo sig ikke af. "Jeg håber for jer, at I finder en måde. Det kunne være fedt at høre om den der kidnapning i nyhederne og tænkte, wow, dem der kendte jeg!" Han stemme var drillende, men alligevel lavmældt, da han ikke ville have andre til at høre om det. Det ville nok ikke være smart.
|
|
|
Post by Marie on Jan 18, 2015 13:50:25 GMT 1
"Ja, jeg har i hvert fald selv scoret toppen, hvis du spørger mig", gled det kækt over hans læber med tilfredshed hængende i tonen. Annabell var hans dame, og han ville ikke af med hende igen. "Det skal vi nok, det ville være eminent. Men nu må vi se, i første omgang gælder det om at komme ud herfra", Påpegede han.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 18, 2015 14:22:26 GMT 1
"Det kan være, at det er dig, jeg skal spørge om råd så?" spurgte han med et kækt smil, da han klart kunne bruge ethvert råd. "Jeg vil glæde mig til at hære om det så", sagde han med et skævt smil.
|
|
|
Post by Marie on Jan 18, 2015 18:36:53 GMT 1
"Mangler du da en pige?" Spurgte han nysgerrigt. "For jeg kender mange venlige piger herinde - også nogle der er singles. Det afhænger af din smag. Jeg tror også Lim er fri på markedet, men hun er nok noget af en mundfuld", smålo Erik da han morede sig over det. "Også her!"
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 18, 2015 19:52:21 GMT 1
Leo trak på skuldrene. "Jeg tror ikke, at jeg som sådan mangler en pige, jeg mangler bare evnen til at kunne få en pige", sagde han med en grimasse. De fleste piger afskyede ham pga. hans personlighed og hans imponerende højde. Det havde i hvert fald aldrig lykkedes ham. "Jeg tror måske ikke, at Lim vil kunne holde til en som mig." Hun havde i hvert fald virker noget nervøs ved hans tilstdeværelse.
|
|
|
Post by Marie on Jan 19, 2015 14:39:32 GMT 1
"Ah, se det kan vi gøre noget ved. Du har lige mødt mesteren", sagde han drillende. "Også er det en bonus, at jeg er rødhåret - pigerne elsker det", sagde han med en let latter i tonen. "Du klarede tyveminutter med den religiøse pige, du har større potentiale, end nogen anden her. Men hun er nok også for stor en udfordring - jeg tror slet ikke hun ved, hvad det vil sige at være sammen med nogen" Erik trak på skulderne af det.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 19, 2015 22:27:20 GMT 1
Leo smilede til ham, men hun ikke lade være med at hæve øjenbrynet. "Så du mener, at løsningen på alle mine problemer er at farve mig rødhåret? Hvorfor har jeg aldrig tænkt på det?" spurgte han med lettere drillende og opgivende tone, mens han kørte en hånd op igennem det brune krøllede hår. "Hun virkede meget imod det, så jeg tvivler også", gav han Erik ret.
|
|
|
Post by Marie on Jan 19, 2015 22:36:27 GMT 1
"Tja, det hjälp på mine problemet - ikke at jeg har farvet mit hår, jeg er så heldig at være født som både et guld og flammebarn, hvis du forstår hvad jeg mener" sagde han og pegede på det rødlige hår med en let latter. "Sikkert - men man ved aldrig før man har prøvet," han trak let på skulderne af det og overvejede ikke yderligere det.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 19, 2015 23:00:08 GMT 1
Leo klukkede let af det og trak på skuldrene. "Det er jeg så ikke. Det eneste, jeg har prøvet at charmere med et dårlige scorereplikker og mit charmerende smil", sagde han og blinkede til Erik, inden han faktisk sendte et af de charmerende smil afsted, bare for at vise hans forrige forsøg.
|
|
|
Post by Marie on Jan 20, 2015 23:24:26 GMT 1
"Tja, herinde skal der nok gemme sig et par trængende piger, så du skal nok finde nogen. Annabell er forbudt område, btw. Så er du advaret", sagde han med en drillende tone, men alvoren i advarslen var dog tydelig. Han ville ikke se nogen forsøge sig med HANS pige.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 21, 2015 22:10:12 GMT 1
"Når hende Annabell har fået scoret dig, hvorfor i alverden skulle hun så kigge hen på en som mig? Men bare rolig, hvis det utænkelige sker, skal jeg nok sige, at det er no go", sagde han og blinkede til Erik, selvom han dog klart mente det. Han var helt med på det med, at man bare ikke skulle røre andres piger. Sådan var reglerne bare.
|
|
|
Post by Marie on Jan 22, 2015 0:57:14 GMT 1
Erik lo muntert af de ord. "Bare rolig, hun går heller ikke efter dig - det var mere, hvis du havde tænkt dig at forsøge omvendt, det er et no go uanset hvad også bliver man jo nød til at gøre noget ved det", sagde han ærligt som det nu var og smilte til Leo.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 22, 2015 20:37:54 GMT 1
Leo tog afværgende hænderne. "Rolig, jeg har ikke tænkt mig at gå efter din pige på nogen måde. Det ville jo bare være nedern af mig", sagde han som det var. Selvom han var meget pjattende, så var han alligevel virkelig loyal overfor sine venner. Det var der ingen, der skulle så tvivl om.
|
|
|
Post by Marie on Jan 22, 2015 21:06:43 GMT 1
"Monster nederen, men det ville heller ikke komme til at ske", Erik blinkede med det ene øje til ham, inden han trak på skulderne ved tanken om det. "Nå men, skal vi lave et eller andet? I stedet for at hænge ud her? Eller skal du have fat på Lim?"
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 22, 2015 22:09:44 GMT 1
"Nej", saverede Leo ham som det var, da han på ingen måde ville stjæle en andens kæreste. Selv ikke, hvis han ikke brød sig om personen. Mennesker var ikke noget, man sådan 'legede' med. "Arg, jeg tror Lim har fået nok Leo-tid for i dag. Eller nok nærmere for denne uge... Du ved vel ikke, hvor jeg kan finde en fjeder?" spørger jeg ham, da tanken pludselig slår mig.
|
|
|
Post by Marie on Jan 23, 2015 14:38:55 GMT 1
Erik slog en latter op, der kom helt dybt nede fra maven af, da han morede sig over det. "Hvad skal du bruge en fjeder til? Men jo, jeg tror da godt, at der er en mulighed for at finde det i en af opholdsstuerne. De har dog fjernet de fleste af sikkerhedsmæssige årsager", sagde han og trak på skulderne.
|
|